EN KUK MELLAN BENEN HADE GJORT ATT JAG FÅTT KNULLA RUNT

Jag har läst ett inlägg på LadyDahmers blogg, där hon hade länkat till en krönika som var skriven av en "raggningsexpert". Expertfan tolkar frasen "Jag kommer inte att ha sex med dig, bara så du vet" som ett tecken på att tjejen vill ha sex.

"om tjejen säger detta innan du ens nämnt sex eller gjort något som syftar på att du skulle vilja ha sex med henne så är det ett tecken på att hon vill ha sex med dig. Och det hon vill är att du ska göra det enkelt för henne att se till så att det blir så." - skriver "raggningsexperten"
Bildlänk
Jag blir ledsen, jag känner mig arg och ännu argare. Säger jag att jag inte kommer att ha sex med någon, då vill jag inte ha sex. Jag vill alltså inte ha sex om jag påpekar att jag inte kommer att ha det! Att jag säger att jag inte kommer att ha sex med någon betyder alltså INTE att jag är villig att ha sex.
"Syftet med att säga "Jag kommer inte att ha sex med dig, bara så att du vet"från första början (oavsett om hon är medveten om det eller inte) är att lägga bort ansvaret för det som sedan kommer hända. Hon är villig att ha sex med dig, annars hade hon inte nämnt sex från första början, end of story! Det hon vill är att slippa "smärtan" det innebär att bli kallad slampa och lösaktig bara för att hon vill ha en skön stund med dig!" - påstår expertfan

Om jag nämner att jag inte tänker ha sex, är det för att påpeka det, att jag inte tänker ha sex, så att karlfan inte tror att jag vill ha sex, bara för att jag har lust att strula, pussas, kramas och hångla.

Exptertfan påstår att det är för att tjejer inte vill verka slampiga som de säger såhär. Sanningen är att tjejerna inte tänker ha sex, om de säger att de inte tänker ha det! Fast visst fan hade det varit trevligt om det vore samma förutsättningar för en tjej som haft sex med 50personer, som en kille som haft det. Visst fan vore det trevligt om tjejer inte blev betraktade som slampor..
Jag har själv varit med om killar som inte förstått ett "Jag vill inte ha sex"... Och det är jävligt jobbigt att människor inte kan förstå vad jag säger.
Ett Nej är ett Nej, oavsett om jag vill pussas med dig eller inte!

Jag har varit med om en bekant som berättade för mig att jag borde tänka på vad jag gör, så att jag inte skulle få något rykte om mig eller så.
Vilket jävla rykte hade skapats om jag hade haft en kuk mellan benen?!?!
Jag är less på hur saker ser ut, att det är mer accepterat för kukar än fittor att ligga runt.. Nu tänker inte jag ligga runt förstås, eftersom att jag har en pojkvän, men jag tycker ändå att det är synd att det ser ut som det gör!
Expertfan har skrivit ett förtydligande, att ett nej alltid är ett nej. Tur var väll det, fast han har skrivit att;

"Om en tjej säger nej och menar det så ska såklart ingen puscha henne till att göra någonting hon inte vill. Ingen ska göra någonting dom inte vill göra och jag tycker inte att någon någonsin ska tvinga någon annan person till något. Oavsett kontext."
Men hur fan ska någon veta om en tjej säger nej och menar det, eller om hon inte menar det, när han skriver att det är ett tecken på att tjejen vill ha sex om hon säger att hon inte tänker ha det...

JAG VILL SKRIKA!
LEAH

Hej!



Jag ä jätte glad att jag funnit din blogg!!!!!

Är själv feminsit ( så klart) och äter inte kött.....

PUBLICERAT DEN 2012-01-13 KLOCKAN 09:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: