Katwise! =D

Felicia tipsade mig om en häftig kvinna, Katwise. Hon syr kläder av återvunna gamla kläder, och bor i ett regnbågsfärgat hus i skogen.
Upcycled Sweater Tutorial - Rainbow Pixie Coat
Upcycled Sweater Tutorial - Rainbow Pixie Coat
Upcycled Sweater Tutorial - Rainbow Pixie Coat
Sweater Coat by Katwise - Tutorial PDF
Sweater Coat by Katwise - Tutorial PDF
Sweater Coat by Katwise - Tutorial PDF
Sweater Coat by Katwise - Tutorial PDF
Detta gör inte att jag blir mindre sugen på att börja sy. Har velat göra det så grymt länge nu, fast har inte fått fingrarna ur röven och beställt hem ekologisk tyg, nu kom jag på det att jag kan sy alla sorters kläder i återvunna tygbitar istället, ååå va roligt och häftigt. Nu tror jag att jag ska måla lite, och be alla mina vänner om gamla tygbitar. =D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: