Musikdrömmar =)

Jag har börjat tagit sånglektioner, tänkte lära mig lite tekniker och grejer och framförallt få självförtroendet att sjunga högt och inför andra, alltså våga det utan att vara påverkad.. Feliziah och jag brukar ju kunna sjunga högt och inför folk på fyllan, och det är ju jävligt roligt, fast det vore roligt om jag skulle våga sjunga annars också! =)
´
I framtiden kanske jag startar ett band, ett skönt flumband vill jag ha, Feliziah ska antingen spela sån där *super-duper-mega-fiol, som inte heter fiol, eftersom att jag fått för mig att hon gillar såna, *trumpet eller *ett sånt där flummigt instrument som låter olika när en har händerna nära.. Hjärtat mitt får väll spela marackas, snäckskal eller något annat, eller trummor får han fan spela, han verkar faktiskt intresserad av det! Och Tom får gärna spela gittar, det ska jag göra också.
´
Cello heter det ju förresten, en stor fiol som jag tror Feliziah tycker om. =)
Såhär kommer hennes framtida unge sitta ;)
bildlänk
´
Bongotrummor vill jag ha med också! =)
bildlänk
´
Gitarr har jag ju tjatat om länge att jag vill lära mig, nu har jag i alla fall ställt fram gitarren här hemma så jag ser den hela tiden. Fast jag behöver köpa en sträng, hitta igen min stämapparat eller börja umgås med någon som kan stämma en gitarr och vill lära mig spela. Alla andra jag känner ska också få vara med om de vill det, och vi ska spela för att det är roligt!! =D
´
Lite så tänker jag.. Är det någon som är på?? haha =)
´
Ja just ja, nu ska jag visa det jag tänkte med hela inlägget, låten som jag fått i läxa! =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: