Drömmar, visioner, framtidsplaner =)

Jag vill bygga ett hus i skogen i något land som låter mig hemskola mina barn. Jag vill själv odla allt jag ska äta och jag vill bygga mitt framtida hus med bara händerna och endast av naturmaterial. Jag vill så mycket och längtar till sommarlovet, för då ska jag tågluffa i Europa med hjärtat mitt i en månad och sedan ska jag bo i stugan resten av ledigheten! =)

Lavali - Min sexiga Hemlighet!

låter som underbara drömmar ju, läste lite om di på din presentation också, tänk att få odla allt själv, slakta sina egna djur på humana sätt, veta att allt man äter och gör är bra. Förut köpte jag alltid "Glad Gris" en man som födde upp, och slakta sina egna. Man visste dom hade det bra, dog bra, så fint på nått sätt när han tog upp dom i lastbilen(som han alltid gör på sommrarna när han tog dem till sommarbetet så de trodde ju dom skulle dit) tar in dom i ladan och ger dom mat sen så är de över. De levde glada och dog ovetande. Nu när de inte finns så försöker man hitta alternativ, funderar på äta mer och mer vegitariskt men svårt att börja :/



svar:

ja man känenr redan att den hjälp man får underlättar så mycket, sen att det är en person bara ett telefonsamtal bort som kan förstå varför man ibland tänker och gör som man gör. är en skön känsla.



Halvbra självförtroende är ju bättre än inget får du se det som :) det är ju en väldigt bra start och fortsätta som du gör så växer de ju av sig själv :)



Oj vad långt de blev :/

PUBLICERAT DEN 2012-02-11 KLOCKAN 23:02:48
BLOGG: http://lavali.blogg.se/
Lavali - Ett liv i fängelset

svar:

du vet ingen sida eller så med enkla mattips som inte kostar en förmögenhet eller lite tips och de på vegeterianskt?

jag är en hemsk kock haha mest därför jag inte kommit igång än

PUBLICERAT DEN 2012-02-12 KLOCKAN 11:38:20
BLOGG: http://lavali.blogg.se/
Agnes

Du kan få bo i Naggen ;)

PUBLICERAT DEN 2012-02-24 KLOCKAN 17:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: