Kreativa jag.

Jag har varit så kreativ den senaste tiden. Sedan jag började på Barn och Fritidsprogrammet. Jag håller på med den fjärde planschen nu sedan jag började och jag har fått skrivit en massa saker den senaste tiden.

Jag gjorde inte en enda plansch vad jag kan minnas under tiden jag gick i stan och nu har jag insett hur jävla roligt det kan vara att redovisa på det sättet! :)

På historian fick vi
för några veckor sedan välja ett valfritt ämne att skriva om och jag valde att skriva om Feminismens historia, så det ska jag redovisa imorgon. Förra veckan redovisade jag mitt arbete om min barndom och till det hade jag gjort flera olika planscher med bilder på mig från när jag var liten.
Till kursen Lärande och Utveckling skrev jag och två klasskamrater om Visuella människor och visuell inlärning och sedan gjorde vi iordning en jätte fin plansch. Just nu håller jag på med en kort, men fin presentation av mig själv som ska sitta uppe på förskolan som jag ska praktisera på, nästa vecka. Roligt roligt! :)

Vår plansch om visuell inlärning

De gröna bladen som sitter längst ner i högra hörnet torkade visst..

Galgen som vi satte fast uppepå planschen med tre små målningar på oss i gruppen.

Från vänster tror jag att det är Jag, Jerker (som tecknade) och Felix. :)

Nu ska jag ta och gräva i frysen efter någonting att äta. Hejhopp! =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: