KRÄKAS!

Jag sitter och ser på "Svenska Hollywood Fruar" Och jag vill också kräkas när jag ser den ena jävla kärringens sätt mot dottern sin. Helt sjukt! Gunilla hette tydligen mamma från helvete. Visst hon gör säkert det hon tror är bra, men kan inte någon berätta för henne vad som är bra och inte?!
Det var någon mamma som varit på semester i något annat land som lämnade sin sovande unge i vagnen utanför ett matställe och hon hade uppsikt. Hon blev granskad eller något liknande av något likt socialtjänsten, det borde den där Gunilla också bli. Och alla andra som gör små prinsessor av deras döttrar.
Näe nu ska jag gå och kräkas! Och det är säkert Gud som gör så att jag kräks för det är bra så att jag ska få upp det där slemmet i halsen så jag ska kunna sjunga. För min mamma har säkert bett till Gud om att jag ska kräkas. Jag behöver ju inte kräkas för att jag inte kan sjung.. är nervös. För jag kan ju sjunga! Bita mig i läppen ska jag göra också så jag får fiiina röda läppar!...
Skämt o sido, jag är ju inte Gunillas stackars dotter Erica.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: