Jag vill bara bara vara!



refr:
Jag vill bara bara vara slippa tänka och förklara aldrig tveka bara
leka den som kräver ska jag neka...

vers:1

Andra ställer krav hur dom vill att det ska va.
Man blir pressad de är alltid stressad av vad dom vill ha.
Men jag har börjat se och känna efter hur jag mår.
Men varför ska man ge så mycket mer än vad man får.


refr:
Jag vill bara bara vara slippa tänka å förklara aldrig tveka bara
leka den som kräver ska jag neka...


vers:2

Tiden flyger fram hinna hunnit hand. Klockan ringer å alla springer
från sin trygga famn..
Säg mig när ska alla dessa människor få ro
inte före bokslutet i himmlen kan jag tro.

refr:
Jag vill bara bara vara slippa tänka å förklara aldrig tveka bara
leka den som kräver ska jag neka...

vers:3

Livet är så kort lätt att glömma bort.
Man presterar och levererar i både vått och torrt..
Men dagarna och nätterna ska gå i harmoni.
Allting blir så lätt när man förstår att man är fri..

refr: x2
Jag vill bara bara vara slippa tänka å förklara aldrig tveka bara
leka den som kräver ska jag neka...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: