Tänk att leva i drömmen

Jag har funderat lite och pratat och diskuterat med lite olika människor och istället för att köpa en elmoped kanske det kan vara bättre med en elcykel under den tiden av året då det är möjligt, eller en vanlig så kanske jag får bra kondition också. Och sedan skulle jag kunna ha en spark, fyrhjuling eller skoter under vinterhalvåret.

En spark har jag ju redan, fick en på min 17årsdag och en vanlig jätte skön damcykel har jag också, eller det är mammas egentligen fast jag har lånat den på obestämd framtid skulle jag kunna säga. Så egentligen borde det vara möjligt att flytta ifrån civilisationen med människor. Ska försöka höra mig runt om samåkning en del av vägen från stugan, och nu medans jag skrev detta kom jag på att min Mammas kusins tjej åker neråt i alla fall några dagar i veckan. Värt att tänka på, tror mammas kusin kanske åker ner varenda dag tillochmed. Fan va härligt, att jag inte tänkt på det tidigare.. :)

Nu ska jag drömma vidare...
Snipp snap snut och Godnatt! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: