Som en säck

Jag undrar varför människor har det här ständiga behovet av att klanka ner på andra.
Varför är det så viktigt att påpeka det dåliga, vad är det som är i så gott syfte.

Som idag:
- : Du ser så säckig ut Maria.
Jag; Jaha.
- : Ja axlarna hänger ner liksom. Hehe, Också står magen rätt ut.
Jag; Tycker du det ser ut som att jag är med barn eller?
- : Ja
Jag; Ja det var det en anna gubbe som sa också, fast till Mamma.

Tack för den när vi ändå är ärlig så kan jag berätta för dig att du är sned och det ser ut som att du skitit på dig när du går, du smaskar när du äter också är du en skvallerkärring fast du får leva som du vill. Och jag skulle inte säga ovanstående till dig personligen utan är bara lite less.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: