Jag vill spy

av bristen på medmänsklighet.

Jag vill spy pågrund av att en 2årig flicka är ensam på en gata i Kina


Jag vill spy för att det går förbi en människa med ett barn och inte bry sig.

Jag hade spytt om hon dog. Jag vill spy för att hon lever som hon lever.

Jag vill spy för att den första jävla bilföraren försöker försvara sig med att han körde därifrån för att han förstod att han skulle hamna i fängelse annars.
Jag vill spy för att det äcklet körde över flickan igen för att han visste att det skulle bli dyrare skadestånd om hon överlevde än om hon dog.

Jag vill spy på den första mannen som gick förbi.
Jag vill spy på den andra mannen som åkte förbi.
Jag vill spy på den tredje mannen också vill jag spy ännu mer på den andra jäveln som kör över flickan.
Jag vill spy på att det kan ta sju minuter innan en människa reagerar över att det ligger en överkörd människa på vägen.

Jag vill pussa och krama kvinnan som visade medmänsklighet och reagerade på att det låg en människa överkörd på vägen, som försökte hjälpa.


Jag vill spy på att om någon reagerat efter att hon blivit överkörd så hade hon kunna sluppit alla hjärnskador och hamnat i koma.

Fast jag har inte tillräckligt mycket spya i mig. Och vad skulle det blir för bättre om jag spyr så mycket?
Felicia

Äckliga jävla människor, finns för många av dem..

PUBLICERAT DEN 2011-10-19 KLOCKAN 22:02:53
BLOGG: http://felizz.blogg.se/
Maria

Det är så sjukt. Hur vårat maktgalna, giriga, egoistiska, miljöförstörande skit samhälle ser ut.



Jag vill gråta.

Jag vill förändra!

PUBLICERAT DEN 2011-10-19 KLOCKAN 22:18:10
BLOGG: http://annamariaericajonsson.blogg.se/
johan

fy fan vad hemskt :( att det finns sånna människor

PUBLICERAT DEN 2011-10-20 KLOCKAN 18:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: