Från en del av världen

till min del av världen..

idiOt:  Har du sett din pappa idag? 
Jag;  Ja.  (Han har ju nämligen varit till frisören och klippt sig och lockat håret) 
idiOt:  Såg du vad gråhårig han har blivit? 
Jag;  Ja. 
idiOt:  Han har blivit gammal.
Jag;  Ja han är ju inte tio direkt.
idiOt:  Näe då är det ganska ovanligt att man är gråhårig.

Du kommer också bli gråhårig en dag din jävla tjockis.
Och den dagen ska jag skratta om du fortfarande finns i mitt liv då!

Och han är snäll i alla fall, så jag skulle inte bry mig om han var rakad eller hade flätor!
En människa som är vacker på insidan kan aldrig vara något annat än just en vacker människa.

Men jag tror att min pappa trivs i permanentat hår. Och det är jobbigt att färga håret jämnt. Plus att det är dåligt för miljön. Och han har inte sagt annat än att jag "ser ut som ett troll" och "Ja det där blev ju bra" angående mitt hår. Så han får göra vadfan han vill med sitt hår. Sådetså!

Plus att jag i skenet jag såg han i tyckte att det såg ut som att han var blondhårig och inte gråhårig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: