"Suveränt" idrottsprov =)

Jag har varit med på idrotts lektionen idag. Typ den fjärde jag är med på sedan vi började, för jag har varit mycket sjuk och mycket lat. Idag fick vi i alla fall tillbaka provet sedan förra fredagen och jag kände att jag när jag gick ifrån lektionen när jag gjort provet i alla fall skulle ha godkänt, fast idag sa läraren att jag fått VG. Fast vi har ju inte det betygssystemet vi har A B C D E F, där A är som MVG och F som IG tror jag. Roligt var det i alla fall att det gick bra på provet, trodde nästan att jag skulle få IG. Icke de =D Det är fredag idag, fast imorgon ska jag ju på skolan igen på öppethus. Nu kanske jag bör lyssna lite på naturkunskaps läraren. Vi pratar om uppfinningar under historien. Trevlig helg! =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: