Spenderar lite tid i stugan =)

Jag och min älskling spenderar helgen i stugan. Igår när vi kom hit så var det svinkallt och vi var glad när det blev 1 plus grad, 2, 2,5, 3 o liknande. Efter 3-4 timmars eldande blev det äntligen lite värme här o lite senare kunde vi till och med gå och lägga oss och vi slapp sova i täckbyxor. Jag och min älskling var på en marknad idag och sedan vart vi bjuden på middag ikväll, det var god mat. Fisk, romsås, potatis och morötter. Det var jätte gott, fast jag undrar lite vad det är för skillnad på att fylla arton om fyra månader och vara över arton år. Bjud mig vin till maten för fan.. Näe då men fan va jag ska bjus på alkohol när jag fyller arton?! :-) Efter middagen gick vi tillbaka till stugan och ikväll har vi suttit och pratat om gud, världen, mänskligheten, bibeln, apor och liknande! :-) Gokväll på er och Trevlig helg! =)
Jerker Wallin

Så, vad kom ni fram till i era diskutioner om gud osv? :D

Skulle också ha vela åkt på marknaden men de fanns ingen tid för de tyvär :/

PUBLICERAT DEN 2011-11-13 KLOCKAN 00:21:28
BLOGG: http://invoid.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: