Pink och kras.

Nu bor Kasper här hos oss. Han är jätte gosig fast just nu är han och utforskar huset. Det har han gjort ganska mycket sedan vi kom hem. Också kommer han fram lite då och då med lite damm på vitnosen =) På hemvägen från stan jamade och jamade han. Sedan så trodde pappa att han skulle ta sig ur buren, fast då såg han att Kasper bara fått tassen utanför. Så övningskörde jag vidare sedan skrattade jag till och sa till Pappa att det lät som att han var påväg ur buren tre sekunder senare sa pappa "nu är han ute". Tok katten. Sedan satt han på armen min och låg på ryggen min medans jag körde och sist men inte minst pissa han mellan ratten och förardörren, på golvet då. Nu medans jag skrev detta hörde jag ett kabom-krash. Det råkade stå en blomkruka i vägen för Kasper när han skulle titta ut genom fönstret. Stackars Kasper blev säkert rädd. Och han låg och tittade på mig hela tiden när jag sopade upp all jord och kruk delarna. :-P Nu tyckte Pappa att jag får prova ha han instängd på rummet. Så han sover och inte river ner saker.. Aja det ska nog gå. Han får ha kul imorgon när han är själv under dagen när jag ska gå i skola och Pappa jobba ;-) Godnatt o kurr kurr säger sötnosen =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: