Har berättat om min skola =)

Jag var på Fränstaskolan igår och informerade om mitt gymnasium, sa vad jag gått tidigare och hur jag tycker om skolan och så. Vilket är jätte bra jämfört med vad jag trodde när jag gick ur nian. :)

Det var jag och 5st andra som var där och informerade och en sak tänkte jag på, en kille som var med hade en t-shirt med ett porrtidnings tryck på, det var någon tjej som visa upp sina stora bröst lite halvt när hon drog upp sin tröja.
Jag tänkte fråga varför han hade en sådan t-shirt fast jag blev en fegis och vart bara allmänt sur.. haha.
Jo hej, på Bobergsgymnasiet går det killar som tycker om om ni ser ut som porrstjärnor och ser jävligt kåt ut liksom.. Var söt och tyst liksom.. Näe då det går några smått feministtänkande elever där också tror jag.

På Lördag är det Bobergsmässan uppe i Ånge och jag har fått reda på att HÅKKI ska vara där klockan 12 och prata, det vill jag se, också är det designa pepparkakor tävling också bjuds det på fika och glögg. O godis, och jag ska stå där o se snäll ut mellan 11-14! Kom och titta då vetja =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: