En fin film och lite materalism

Hejsan hoppsan falleralleralla idag från och med nu så ska jag va glad! :) Var nämligen en riktig surjävel imorse. För jag och mitt hjärta var först och handlade massa på stan, så vi kom inte hem förrän vid elva, sedan skulle vi se slutet på en film vi börjat på dagen innan. "Fallande skönhet" heter filmen. Köpte den på willys häromdagen för hela 19:90. Lätt värt det. :) När jag låg och böla som en liten bebis i slutet av filmen så sa till och med min älskling att den var ju värd 19:90 i alla fall. ;) haha. Jag handlade ett par fina gardiner med två matchande kuddar till stugan igår. Också vart det nå underkkäder, världens finaste lampa "körsbärsträd" i lila från Rusta, lite små saker från dollarstore och en ryggsäck, sån där som jag får för mig är bra för ryggen. En med höft o bröst remmar, regnskydd (? ;-) ), skön rygg och med en garanti på två år. För lite mindre än 300. Det tycker jag det är värt, är lite rädd för att gå sönder på axlarna av allt tungt bärande på axlarna med handväskor. Så nu hoppas jag att jag kommer att fortsätta använda den och inte bli sné :-P Av att jag alltid har handväskan på höger armen :-) Nu ska jag titta runt lite och om dryga tjugo minuter är jag framme vid skolan :-) Ha en bra dag! =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: