Älg i skogen :)

Hejsan hoppsan. Det är bältros jag har, fick någon läskig medicin som jag vägrar äta. Jag smittar tydligen också så i alla fall den här veckan, eller så länge jag har blåssor så ska jag inte vara på skolan. Igår åkte jag och älsklingen upp till Bella och hennes nya kille. Han har ett hus i en mysig liten by. Igår fick vi älghamburgare till sen middag och idag blir det älgkött med hasselbackspotatis till lunch =D Om någon missat det så är det industri producerat kött jag inte äter, vill helst bara äta egen fångad fisk också så småningom. Jag äter i alla fall älg o så, för älgen har haft ett naturligt bra liv i skogen. :)
cilla

men du kan väl inte kalla dig för vegetarian om du äter kött.....!! smart.

PUBLICERAT DEN 2011-12-01 KLOCKAN 16:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: