Bo i husvagn =)

Jag hittade en jätte häftig blogg om en familj som bor i en husvagn.
iHusvagn.se är adressen till hennes blogg.
Fasen vad häftigt!

Det känns lite omiljövänligt, så jag får skaffa mig en miljövänlig el husbil eller något som jag kan bo i, ett tag någon gång kanske. Fast tågluffa ska jag göra också. =)
iHusvagn - Snart vankas det vattenfödsel i husvagnen

Hej hej! :) Kul att du gillar bloggen. Härinne var det också väldigt fint, ska kika runt lite :)



Sv: Egentligen är vi aldrig mer än en vecka på samma ställe, men eftersom jag väntar barn om fyra veckor är vi på en camping i Florida hela december och januari. Vi får se hur det går eftersom vi verkligen gillar att åka runt, men snart lär vi ju få annat att tänka på :) Om vi fortfarande är ute på vägarna när det blir dags för skola kommer jag att hemskola.

PUBLICERAT DEN 2011-12-06 KLOCKAN 13:21:12
BLOGG: http://www.ihusvagn.se
Jolene

Woo vilket härligt sätt att leva på! jag med jag med! =)

PUBLICERAT DEN 2011-12-12 KLOCKAN 17:33:00
BLOGG: http://fridgepoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: