Alltid en ny rolig upplevelse!

Idag har jag varit hos min tremänning och hans tjej. Det är alltid lika roligt att åka dit och jag är alltid lika glad och känner att allt är möjligt när jag åker därifrån och jag blir alltid lika motiverad att göra nya, olika roliga saker efter att jag varit där.
Nu skulle jag vilja flytta utomlands eller ut i den svenska skogen och bygga upp ett samhälle. Vara några stycken som bor nära varandra fast i olika hus och som har samma drömmar och livsmål. Odla ekologiskt och framtidshållbart. Bli självförsörjande på riktigt. Hemskola mina barn och bara leva. =)
Sedan vill jag nu också tack vare att Sussie berättade att hon blivit masserad på fötterna och blivit av med sin torrhet, få massage på mina händer så de självläker. Det vore roligt om jag får till det, fast mina händer blir ju såhär torra under vintern.
Nu ska jag dricka något nytt ekologiskt och fairtrade märkt té som jag köpte idag, påsarna är komposterbara också! Gokväll =)



Just ja, jag var hos min kusin också. och tittade på hennes nya lägenhet. Hon låg och sov.. Vi som skulle ut på Birsta och köpa vinterskor till mig. Jag funderade på att sno med mig hennes soffa hem till min lägenhet, fast den är nog väldigt tung eftersom att den är så stor. Och hon skulle nog bli väldigt brydd om hon släpper in mig i lägenheten och går och lägger sig, och sedan när hon kliver upp så är både jag och soffan borta liksom. :P
Efter ett tag vaknade min kusin så fick jag höra på när hon pratade i telefon mest hela tiden, och var förbannad för det däringa internet, som hon glömt bort lösenordet till. Jag tog en choklad bit av Lina, som var såå god att jag bröt mitt löfte om att inte köpa godis, köpte en hel stooor mjölk choklad kaka, sedan åt älsklingens kompisjävel upp den, fast jag fick väll i mig en fem-sex bitar i alla fall! =D
Lina

Du glömde att nämna att du var hos mig med idag :P Ses imorgon! kl 11 åker vi!

PUBLICERAT DEN 2011-12-29 KLOCKAN 01:15:21
Maria

Lina; Haha, ja men du sov ju mest och pratade i telefon.



Får uppdatera då med en liten, Just ja, jag var hos min kusin också, hon låg och sov och jag funderade på att sno med mig hennes soffa hem till min lägenhet, fast den är nog väldigt tung eftersom att den är så stor.

Efter ett bra tag vaknade min kusin så fick jag höra på när hon pratade i telefon mest hela tiden, och var förbannad för det däringa internet. Också tog jag en choklad bit, som var såå god att jag bröt mitt löfte om att inte köpa godis, köpte en hel stooor mjölk choklad kaka, sedan åt älsklingens kompisjävel upp den, fast jag fick väll i mig en fem-sex bitar i alla fall! =D

PUBLICERAT DEN 2011-12-31 KLOCKAN 12:17:42
BLOGG: http://annamariaericajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: