Tävlar om biobiljetter till filmen Jag Saknar Dig



Jag är med och tävlar om två biobiljetter
på sidan http://filmjagsaknardig.blogg.se och om jag vinner dessa skulle jag vilja bjuda med mig min kompis Bella. Just för att jag saknar dig! Idag är sista dagen man kan tävla.

Eftersom att filmen verkar bra men lite sorglig vill jag se den, och det tror jag att hon också skulle vilja göra. Men det är ju inte gratis att gå på bio, med biljetter och popcorn, godis, dricka och allt vad det innebär. Jag skulle vilja bjuda med mig Bella eftersom att hon är en av de snällaste människorna som vandrar omkring på denna planet!

Hon betyder mycket för mig för att hon är en människa som lyssnar, förutom om hon sover då förstås. Hon är en så vänlig själ som tar emot alla mina knäppa tankar och funderingar och idéer och lyssnar, med respekt, inte Nej du kan ju inte flytta in i en stuga mitt ute i skogen utan el, rinnande vatten och toalett. Hon är såhär Å fan vad häftigt får jag följa med. Så nu har vi bestämt oss för att vi ska flytta till min stuga, eller testa och bo där i några månader i alla fall! J Och jag vet att säger jag något till henne, då stannar det där och flyger inte vidare på fyllan eller något sådant. Hon är en människa man kan vara med en hel vecka och sedan om man är själv en dag då börjar man fundera varför det är så tomt. Hon är en människa jag vill umgås med varje helg och säkert skulle kunna umgås med varenda dag om det inte nu blir så att hon får jobbet hon tänker söka. Hon är en människa som kan komma och möta en om hon orkar, men det är klart, ibland får man vara lat! Jag gillar dig mycket ändå och det tror jag och hoppas att du förstår.

Vi är så olika du och jag men ändå så lika på något sätt. Du äter kött, det gör inte jag. Jag går i skola, det gör inte du. Du har en pojkvän och Jag är kär. Det vi båda tycker om och kan göra både här o där, hur mycket som helst, det är väll att sms, a. Även fast varken pojken eller masken kan förstå hur vi kan sms, a så mycket. Fast egentligen är du nog bättre på att sms, a än mig om vi ska vara ärlig, för jag förstår inte heller hur tretusen sms kan ta slut på en månad, men det spelar inte roll, om Du skickar trehundra och Jag noll. För vi har det så kul ändå. Och vad än för tok som vi kan hitta på. Har vi det så himla bra jämnt och ständigt o så! <3

Om jag inte får ha dig här är jag inget, noll, så flytta fan inte ifrån mig för nå jävla troll! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: