Man e väll linslus

Jag är med i tidningen idag, men datorn orkar inte med att jag har så många fönster som jag har just nu uppe, så jag kan inte komma in på Sundsvalls tidnings hemsida. Men jag kan ju lägga in länken någon annan gång om jag kommer ihåg. Det var i alla fall en artikel om de nya ettorna på Boberg. Och det såg ut som att jag log upp till öronen på bilden. Så de syns ju att man trivs, haha! :)

Jag har ju börjat uppe i Ånge på Boberg och jag ska läsa Barn och Fritid, det ska bli spännande och än så länge, efter två dagar, så trivs jag som fisken i vattnet. Och jag ser framemot praktik o grejer som jag redan planerat inför. Skulle vilja praktisera om det är möjligt på en Waldorf förskola, antingen i Delsbo eller Östersund, för det är där jag närmast vet att det ligger någon. :)

Förresten funderar jag på att börja läsa Spanska? Också längtar jag som bara den tills vi i tvåan får ha något slags val och jag får välja textil slöjd, då tänker jag sy en egen onepiece, inte alls likadan som den dom säljer, fick en egen tanke i huvudet en dag, också tänker jag sy Waldorf dockor så det bara sjunger om det.

Teckenspråk är även något jag skulle vilja lära mig. Och jag har ju hela livet framför mig så någon gång lär jag mig säkert det också, får börja ta lektioner av Bella! Tihi. Jag kan ju faktiskt säga Maria på teckenspråk, Stolt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: