Äcklig

Det kom in en kvinna på blomsteraffären idag, eller ja innan tolv när det var en annan dag idag. Och sa Nä men Maria va har du gjort med håret? Jag ba, Ja Jag har gjort dreads. Men usch va äckligt. Tvättar du dom där varje dag nu eller hur det är man ska göra. Näe svara jag då, tvättar jag dom varje dag hinner dom inte torka emellan och då börjar det mögla.

Men jag kom på det såhär i efterhand vad jag borde ha sagt till henne, Ja jag ser att du har klippt dit också, vad fult det blev. Hon såg ut som en kärring, eller så bara blev hon en kärring efter hennes kommentar.

Näe men det är ju jätte roligt att höra att JAG ÄR ÄCKLIG, skulle inte du vilja höra det? Vad äcklig du är. Jag ska börja säga det när människor säger att jag är äcklig pga håret, Ja du med!



Strul bild. Håret behöver rullas också tror jag inte att det skulle skada
om jag fick lite hjälp med att virka in lite löst hår och virka i botten.
Men det gör ju så förbannat ont, men någon dag ska det nog göras det också :)


Nu behöver jag sova så jag orkar upp imorgon för då ska jag duscha och packa inför URKULT som Jag, Bella och Ella drar iväg på imorgon kväll, Hoppas det kommer bli urkult! Godkväll på er :)
Anonym

Jag tycker Du är fin.I mina ögon är Du alltid vacker.Jag älskar Dej.Hoppas att Ni har det skit kult på Urkult!!!!!

PUBLICERAT DEN 2011-08-03 KLOCKAN 12:43:47
Trill o Bit - ammar och bär

Ditt hår är jättefint! Jag har haft mina i 2,5 år och har inte ångrat mig alls, och de blir bara snyggare och snyggare. Jag har aldrig orkat virka i mina, bara dragit isär dem efter tvätt och rullat lite då och då.



Tack för din fina kommentar i min blogg! Jag blir jätteglad över att du som är rätt mycket yngre än jag (inte för att det ska spela någon roll men det gör ju ofta det) gillar det jag skriver, det värmde verkligen.

PUBLICERAT DEN 2011-12-03 KLOCKAN 12:13:03
BLOGG: http://trillobit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: