Bilder från i helgen :P

Jag köpte nya skor i Fredags, visst fan är dom snygg?! :D


Jag lovade bilder från i Fredags, det var innan jag tittat igenom bilderna själv. Bilden nedan får representera Fredagen för jag har tydligen lyckats hålla för kamera blixten på nästan alla andra bilder så antingen är det rött av någon för blinkar lampa eller så är det för mörkt, eller så är det bara hemskt fula bilder haha, olyckat alltihop men jag hade nog kul :)


Lördagen i alla fall, frukost på Shish med Mia, Feliziah och han den snälla, Anders :)
 

Lördagens maskerad:
Elisabet jätte bäbisen, piraten och elin kanske var namne ;)


Poliströja Henrik och Felizia, håret hennes stod rakt upp till en början :P


Krille, Elisabet och nappflaske sprut, haha!


Jimmy med en snygg hatt :)


haha!


Ingela :)


Jag och Elisabet med hinken med vatten som hon tänkte kasta på dom som bråka :P hahahha


Jag :P


Bettan en trevlig människa och Cecilia :P


Feliziah och Bettan :) Amanda i bakrunden


Söt Elisabet :)


Efter fem pussar lyckades jag få till kortet :P haha


Magnus och Nicklas :P
 

utan tröjor :) haha


Robin och såhär ser bilderna ut om man håller för blixten :p


Hårbandet mitt var snyggt, men alla bilder på mig med det hade jag något emot så ni få se det på Robin iställe :)


Avslutningsvis får Daniel vara med på en bild också, se Feliziahs min! :P haha


Nu ska jag kanske ladda upp bilderna på facebook också, och vid tio blire lite sällskap på femman :) Hejdå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: