Rolig lektion :)

Hejsan, Igår tog Elisabet körkortet, GRATTIS TILL HENNE! På kvällen åkte jag, Elisabet och Elisabets mamma Phan till min kusin Anna och åt tårta. En jätte god tårtbit med pärongrädde åt jag :)

Idag på skolan har vi lärt oss om ljud och ljus, det var inte alltför intressant men efter det hade vi lunch och efter lunchen en himla rolig lektion. Med en jätte fin snygg och häftig kille som åt vegetariskt :P En lite tofs hade han på huvudet också, och skit fina kläder. Och nya tankar och roliga övningar. Hur man kan bemöta människor och så. En övning hade vi lappar i pannan med olika ord, exempelvis snäll, rik, döv, positiv och trött. Så skulle vi låtsas att vi skulle ha fest och när man fråga om något skulle man bemöta personen som det stod att det var på lappen. Typ han som hade döv i pannan skrek vi åt och så. Givande och rolig lektion :)

Ikväll har jag jobbat
, fick in sex bok så det kändes bra. Nu sitter jag hos Lina, tittar på Human Target men just för sekunden är det reklam. När programmet är slut ska jag gå till Emma och lägga mig, vi hörs :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: