Hej

Hejsan, igår vid sex tog jag tåget upp till Ånge med Agnez. Kvällen spenderades med mys och tv tittning. :)
Imorse väckte jag Agnez vid kvart över fem och tvinga upp henne så vi kunde äta frukost ilag. Hon är förjävla snäll min vän som kliver upp fast hon inte skulle upp förrän någon timme efter! :) <3

Idag på skolan minns jag inte riktigt vad det var vi prata om men det var något som handlade om karaktärsämnena i alla fall. Har en bok med mig hem om det i alla fall som jag får ta och läsa något framöver. Vi slutade vid lunch så tog jag bussen hem vid ett. Sedan jag kom hem till Mamma och fränsta vid två har jag suttit och nördat här framför datorn. Jag har tittat på lite olika filmer om olika partier men blir bara irriterad eftersom att jag inte har något att säga till om. Nu kommer Elisabet och hämtar mig, vi ska hämta hennes körkort på posten i Ånge. HörsHej!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: