Ånge med Elisabet, skola, äpplen, migrän och värsting frukost.


Hejsan
, i Tisdags åkte jag med Elisabet upp till Ånge. Vi stannade till i Ljunga på vägen upp och hejjade på Madde och Heidi och när vi kom upp till Ånge hämtade vi Elisabets körkort på posten och sedan gick vi Thai och åt. Jag åt stekt ris med räkor och nå mer, riktigt gott med sånt där rött starkt och soja :) Elisabet och jag skrattade ganska mycket åt lite olika roliga grejer som hände när vi skulle åka hit och dit. Vi åkte och hämtade Agnez och sedan åkte vi till Jimmy. Satt där och prata i en timme typ och sedan åkte vi hemåt. Lämnade av Agnez hemma hos sig och sedan tog Elisabet och jag södra sidan hem. Vi körde över en groda.. :/

Igår Onsdag hade vi Matte och Svenska på skolan, på svenskan fick vi skriva hur vi tror det kommer vara i våra liv om tio år. Det gick bra för mig och vissa stackare kom inte längre än rubriken Om tio år.. :P haha. Vi slutade till lunch så vid ett tog jag bussen hem. När jag kom till Fränsta gick jag till Feliziah också åkte vi bort till damen och plockade massa äpplen som vi tänkte göra nå roligt på :) När vi fyllt fem ica kassar gick jag hem till Mamma och tänkte vila en halv timme typ men vaknade inte förrän två och en halv timme senare.. Sur vart jag, jag hade ju tänkt lagt över massa bilder på Feliziahs dator, skurit äpplen, duschat och packat gympa kläder. Fick dunder migrän på höger sidan av huvudet och grinade när jag såg ljus och sedan blev jag spyfärdig. Usch så dåligt har jag aldrig mått av migrän.

Imorse när jag vakna vid fem hade jag fortfarande ont i huvudet så jag bestämde mig för att inte gå på skolan. Vaknade vid halv tolv idag. Har gjort en värsting frukost till mig och Mamma med småfranskor med ost, paprika, gurka och vindruvor på, blev riktigt gott :) Nu ska jag ta och duscha och sedan antingen plugga eller gå till Feliziah, behöver göra båda grejerna innan kvällen är slut. :P HoppÅ Hej! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: