Mössa, kattbebisar och ett bokTIPS :)

Hejsan, igår så började jag att sticka en mössa till mig själv, en i grönt och svart.
Och idag blev den klar så jag är ganska stolt för att det gått så snabbt! :)


Jag var ner till Lina och Putte en sväng igår och titta på kattbebisarna
som dom skaffat. Vi såg på Lite sällskap och sedan gick jag hem och la mig :)


Sömntutan :P Och mössan som Lina stickat till Putte :)


Här är fin väskan min som jag köpte på Selånger men inte visat någon bild på :) Och en komisk sak jag kom på för några dagar sedan är att benvärmarna jag stickade typ ett halvår innan jag köpte väskan på Selånger innehåller alla dessa färger. Det är som att det var meningen att jag skulle skaffa väskan ;)


Idag har jag läst klart en jätte bra bok som jag lånat till Svenskan. Den heter Timbuktu och är skriven av Paul Auster. Den handlar om en hund Mr Bones och jag grina länge efter att jag läst klart den, så jävla grym var slutet. Hela boken var bra och hade jag inte haft något att göra om dagarna hade jag nog läst ut den direkt :)

Nu behöver jag sova, hade tänkt somna I TID inatt, så Godnatt med er :)
Magda

ÅH vilken fin väska! Var har du fått tag på den?

PUBLICERAT DEN 2010-10-14 KLOCKAN 20:52:09
BLOGG: http://magda.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: