Helgen :)

Hejsan hoppsan, i Fredags kväll satt jag med Lina, Putte, Tei, Feliziah, Tom, Mia och Jimmy i husvagnen, vi drack lite drinkar och spela kort och yatzy. Sedan åkte vi till Jerker i Viskan. Kvällen var helt okej men jag tyckte det var roligare i husvagnen än i Viskan :P

På Lördagen klev jag upp vid tolv och sedan fick jag skynda mig till leksaksaffären för att köpa en present till Ludvig och hinna med tåget till stan. Var upp till min kusin Lina i stan, lånade duschen och sedan åt vi frukost. Vid tre åkte jag ut till Jim och Micke i Matfors. Vi gjorde väll inte så mycket tror jag men det var roligt och mysigt ändå :) På Söndagen tog vi en buss in till stan vid två, träffade upp lite kompisar till Jim som vi var med ett tag och sedan kom Mamma och Olle och hämtade mig så åkte vi till Emma för att fira Ludvig som fyllde 2år! Han fick ett jätte sött picknik set av mig som han verka gilla, han bjöd på massa låtsas kaffe och låtsas tårta i alla fall :)

När vi var klar hos Emma åkte vi på Max så åt jag strips och dipp, sedan åkte vi och hämtade upp Jim och hans kompisar också fick Mamma och Olle skjutsa ut oss till Matfors där vi sov :) Plugga gjorde jag faktiskt igår kväll också, riktigt stolt över mig själv för att jag faktiskt gjorde det! :) Vi åt lite strips och drack saft och såg på lite olika grejer på tv,n. :P Imorse när jag vakna var det fem minuter till bussen skulle gå så jag fick snabba mig men slapp springa :) Nu ska jag ha lektion, Hejdå :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: