cjhmgklösfmdjc,gmkcöbkj,m,lvkb,cf

Tjoosan! Igårkväll gick jag till Tom och Feliziah en sväng och bjöd dom på Williams bakelser, det är såna med päron grädde i, vi drack päroncider till och det var gott :)

Idag på engelskalektionen såg vi klart på Iron Man 2 som vi börja se på igår och efter filmen skulle läraren skriva upp på tavlan det vi sa att den handlat om, också skulle han skriva att killen var döende, så skrev han dieing och vi ba näe, också försökte han få till stavningen men sen sket han i det och skrev very ill xD haha, bra lärare :P

Nu sitter jag hos Feliziah, väntar på att hon ska bli klar någon jävla gång på toan så jag kan få duscha, sedan ska vi gå hem till mig så ska Feliziah få laga middag till oss :P haha. Ikväll blir det stan och Matfors och jag hoppas att jag stannar där hela helgen så Trevlig helg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: