Varit hos söt Jim :)

Hejsan, igår efter jobbet ringde jag Perra, så möttes vi upp och sedan åkte vi till Jim. Först missade vi två bussar men vi hade sån tur att vi tog oss in till stan och hann med bussen till Matfors i alla fall :P haha. Vi såg på filmer på tv och åt godis och ostkrokar hela natten lång :P Imorse vakna vi vid sex och sedan somna jag om i några timmar. Nu sitter jag hemma i Fränsta och dricker glögg och har ätit en pepparkaka. Jag saknar russin i glöggen och pepparkakorna var inge god, men det funkar ändå :P Tilde är här också, så det är livat :P

Jag fick ett svar på facebook idag, Om du inte har tid att leva ditt liv nu, när har du? En liten tankeställare :)

Ha en rolig dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: