Jag har läst :)

Hejsan igår jobbade jag och det gick riktigt bra, jag fick in tolv bok :) Idag har jag suttit och läst, boken "The emperor wheres no clothes" :) Den är bra och jag längtar tills jag kommer längre in i den så jag får lära mig något, jag vet nämligen redan att den kommer att lära mig mycket :) Boken är på engelska så det tar en jävla tid för mig att läsa men det ska nog gå bra :) Läs den du också om du vill veta hur man kan rädda världen :)

Idag väntas jobb igen, jag sitter och väntar på att vi ska börja nu. Vi  är utklädd idag och jag är häxa och min kusin Emma målade tre tänder fram till i käften på mig svarta så jag är ingen glad häxa, det ser hemskt ut och jag ska åka till Jim sen.. Men jag hinner nog sminka av mig innan jag far, annars väntar jag fan två timmar till tills nästa buss går så jag hinner göra det :P haha. Idag är det kul dag på jobbet också, vi får äta godis, chips och dricka dricka och vi får mat, greek pizza blir det för mig :)

Önska mig lycka till så det går lika bra för mig som det gick igår! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: