Film och hårpillningskväll :)

Hejsan, igår åkte Lina och jag hem från Östersund så vi var i Fränsta vid halv sju tiden :) Då mötte vi upp Patrik och sedan kom Tei så tog vi oss en promenad hem till Pappa. Där bjöds vi på älgköttfärssås och spagetti och sedan såg vi på film, ni vet riktigt film, med fodral och allt :P haha. Först såg vi Disturbia, den var bra och spännande och jag var skrikig :P Sedan såg vi Shutter Island och jag tyckte att den var bättre nu den andra gången jag såg den, kändes som att slutet blev en aning bättre andra gången, men kanske behöver se filmen en tredje gång för att verkligen förstå allt, haha :) Tei satt och pillade med mitt hår igår och kammade ut alla dreads och gjorde om rutorna och dreadsen, det blev skit bra och jag är super nöjd. Nu känner jag mig inte nervös längre för hur det ska se ut, Tack Tei! :)<3 Vid halv två-två tiden när håret var färdig pillat med så ringde Tei sin Mamma och fick skjuts hem och jag, Lina, Putte och Vigg tog en promenad hem till Fränsta.

Jag har börjat få mjäll, det är inge kul, jag vill inte ha det och jag vill inte tvingas använda mjäll SHAMPOO för att bli av med skiten, någon som har nå annat tips? :) Jag har nämligen inte använt varken shampoo, balsam eller tvål åt kroppen min den senaste månaden ungefär, och jag vill inte använda det heller. Fast tvål använder jag när jag varit på toa så helt tvål fri är jag inte.

Nu ska jag leta upp en plastlåda att ta med mig lunch/middag i för jag ska nämligen ta tåget vid ett ner till stan för ikväll ska jag jobba. Ha det bra :)
malinlima

då kan vi båda ha ett hundmål efter skolan :D!!

PUBLICERAT DEN 2010-11-05 KLOCKAN 16:09:40
BLOGG: http://malinlima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: