Viskan

Hejsan, igår for jag och mina vänner till Viskan för där var det partaj. Det var ett evigt springande hit och dit men en massa roliga ansikten såg jag, som vanligt så var det massa pojkar som ville slås så det slutade inte alltför lyckligt för vissa men det gick rätt bra ändå. :P

Vid tre tiden åkte vi hem till Fränsta. Här hemma träffade jag på en liten söt människa också tog jag med mig han hem. Först gick vi och gungade och sedan tog vi oss en låååång promenad hem till Pappa. :P haha. "Näe det är inte så långt kvar", "Nu har vi gått halva vägen kanske i alla fall" och "Nu är det fan riktigt nära" var saker som jag fick ur mig. :P Hemma åt jag en macka och min vän åt en burk makrill, fyfan vad jag inte gillar doften av makrill. :P haha.

Imorse vaknade vi först av Pappa som kom in och fråga om jag var törstig och gav mig en juice förpackning, sedan skulle vi klä på oss så kom Mamma och sa Förlåt tusen gånger för att hon kom in utan att knacka, jag sa till henne tusen gånger, det är lugnt du kan gå nu. Hon gick som tur var efter ett tag också. :P haha

Idag har jag varit med Lina, vi var på pizzerian och jag köpte en sallad och sedan såg vi på en massa skit barnprogram hemma hos putte. :P Vid ett kom Agnez så gick vi hem till mig och sedan dess har jag sovit på soffan. Fick mig för lite timmar sömn inatt men nu har jag nog tagit igen det. :P

Vaknade av att jag fick hela ansiktet sönderslaget och ni ska veta vilken mäktig äcklig känsla det var! Aja nu har jag insett att det bara var en dröm, men människan i fråga som slog sönder ansiktet på mig i drömmen, skulle säkert kunna göra det i verkliga livet bara han blir tillräckligt arg. :P Men det var väll lite dumt av mig också att slå in en stol i ansiktet på en galning bara för att han skratta åt mig.

Nu ska jag prova provklänningen som Agnez gjort idag och sedan gå ner och ta en dusch.

Cigg paketet tog förresten slut, jag som bara skulle röka två igår, jo men jag bjöd, säger vi. :P Hejhopp


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: