Spelat spel och varit färgglad :)

Hejsan, den här veckan är det tema vecka på skolan. Jag valde mattelabb för jag tänkte att jag kunde sitta och jobba matte och fråga läraren om hjälp. Näe idag har jag bara fått spela spel och fått höra lägg ifrån dig matteboken Maria. Suck, jag som vill jobba på så jag inte ska behöva jobba nå matte hemma.

Från två har jag suttit hemma och skrivit lite på en religions uppgift. Nu ska jag klä på mig och sedan gå till bussen och åka hem till Pappa. Joel och jag ska ha plugg kväll ikväll, jag ska läsa en bok till svenska och han ska väll sitta och tugga med öppen mun, näe då. haha! :P

Idag kan jag förklara min färgglada klädsel, som jag trivs så i, eftersom att jag inte har någon kamera. Röda tights, svart linne med döskalle och rosor, gul jacka, grön tygpåse och svart grå randig hatt. :D Såhär typ ;)


Hejhopp 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: