Religion :P

Hejsan, ikväll har jag suttit och läst massa religion. Jag tycker att det finns några bra saker med vissa religioner men sedan har dom nå skit regler så jag fastnar inte för någon. :P Känns skönt att ha läst om alla nu så jag förstår vad det handlar om. Men jag blir galen när jag ska läsa något för att lära mig också är det stavfel och fel bokstäver och ord som inte passar in lite här och var. Så man måste läsa om tjugo gånger för att fatta att det är texten det är fel på. :P

Jag insåg i duschen att foten är svullen, och det gör grymt ont att gå i trappor.. och sitta still.. och ja det mesta gör ont. :P Nu ska jag lägga mig och mysa med katten, Godnatt 8)
Magister Lollo

Håller med. Jag ser därför fram emot inlämningsuppgifter utan stavfel och meningsfel ;) Kör hårt!

PUBLICERAT DEN 2010-05-03 KLOCKAN 18:01:05
BLOGG: http://magisterlollo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: