Namnbyte, kemi och städat rummet.

Hejsan, igår satt jag och läste kemi hela kvällen och sedan gick jag och la mig.

Mamma och Pappa har skrivit på lappen så jag får byta efternamn till Jontasdotter och jag tror Mamma skickat in den idag. Nu är det bara att vänta och se om det går för sig för dom som bestämmer, Hoppas hoppas! :)

Idag hade vi nationella prov i kemi på skolan, det gick ganska bra på den ena delen, men när vi skulle skriva någon labb fundering gick det inte så bra. Men det spelar ingen roll för vi läste all nians kemi innan jul och läraren som har hand om proven har sagt att hon inte tänker sänka oss om vi får sämre nu. Jag tror nästan att det kanske gick jätte bra på den där första delen, guu va kul om jag skulle få höjt betyg! :)

Jag har inte rökt på två dagar, idag när jag kom från skolan var jag så jävla röksugen men jag gick ner och dammsög rummet istället. :P Känns som att det inte är något att hurra för att jag inte rökt på två dagar för det känns som jag kan gå ut och ta en cigg när som helst, som att jag aldrig kommer sluta vara röksugen! :/

Nu ska jag strax äta lite grönsaksgryta och sedan ska jag och Mamma fara bort till Pappa också ska vi hjälpas åt att städa i min lilla mellan stora stuga, flytta ut all skit jag har där o så :) Hejhopp 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: