Katten gör mig lycklig :)

Hejsan nu är jag gladare. :) Ikväll har jag suttit och läst religion och gosat med katten. Jag älskar när hon vill bli klappad och kommer till mig men när hon ställer sig på magen mellan mig och boken kan det ibland vara lite irriterande. :P Men jag puttar inte bort henne, för jag gillar det så mycket. :)

Idag på skolan fick jag veta att jag ska få ha syslöjd när jag börjar gymnasiet i Ånge, det känns grymt roligt för det är något som jag verkligen gillar att ha, att sy barn kläder och kläder som jag kan använda, och saker som kan vara bra att ha! :)

Imorgon har vi ett jätte stort engelska prov, "skolans slutprov" som läraren tjatat om sedan vi började. Men jag har inte läst något ikväll för jag känner att jag ändå inte förstår det, och det jag förstår det förstår jag och resten är jag nog inte riktigt intresserad av att lära mig heller. :)

Nu ska jag borsta tänderna och sedan gå och lägga mig, Godnatt 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: