Höjdhopp, Ånge och Getberget :)

Hejsan, i Fredags hade vi höjdhopp på gympan. Läraren sa att jag inte borde vara med med tanke på foten, så jag satt på en pilates boll och gjorde olika övningar. Men när jag fick se alla klasskamrater hoppa och jag hörde att dom hade fem centimeter längre än vad jag klarade sist så ville jag testa. Och det gick bra! Mitt gamla bästa resultat var 1,10 och nu fick jag 1,25! :D Det är ju bättre nu när vi har Laila som gympa lärare också, för nu får vi testa tills vi lyckas, förra året fick vi inte hoppa nå mer om vi missade en. :P

På Fredag kväll åkte jag till Ånge med Feliziah och Elisabet. Vi gungade på stor gungan på hillen och sedan var vi och åt på Thai. Jag åt friterad banan med glass, jätte gott, det är verkligen en efterrätt som jag älskar! :) På kvällen blev det lite olika fester, och jag var helt nykter även denna fredag. Hade en riktigt trevlig kväll med roligt folk. Dagen efter kändes det riktigt bra att jag inte mådde lika illa som en kompis och spydde, haha! :P

På Lördagen var jag med Tom Nordensson. Vi satt hemma hos honom och såg på Teen mom på mtv. På kvällen åkte vi hemåt Fränsta också var vi upp på Getberget med Feliziah, Tom, Jonas, Robin, Ola, Putte och Martin. Vi grillade och hade det mysigt och fyfan vad jag trvis med det sällskapet och den platsen! :D<3

När solen gått ner och det vart kallt ute så åkte vi hem till mig. Alla åt en massa mackor också lyssnade vi på musik. Jag la mig på sängen och somnade ifrån mitt sällskap :P Vid fem när jag vaknade av telefonen var alla borta. Städade lite och sedan gick jag ner och la mig skönt :)

Idag har jag varit och krattat och tagit upp massa pinnar på en gård som jag har hand om till en dam. Det kändes jätte bra att det blev så fint mot för hur det var när jag började :)

Nu ska jag gå på pizzerian och köpa en sallad, Hejhopp :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: