Vemdalen igår, so prov idag, partaj ikväll :)

Igår var jag i Vemdalen med skolan, det var ganska roligt, fast inte att åka skidor. Hade inga glasögon också var det inte världens finaste väder så när vi åkte skidor så fick jag massa snö i ögonen, hård snö och tårar i ögonen. Vi åkte sån-där-häftig lift, det var ganska kul men läskigt. xD Fikade, fikade och åt lite strips sedan kollade vi i en inrednings butik och sedan gick vi på Ica. Jag köpte en hänga gubbe grej, så spelade vi det och sedan åkte vi hem. :) När vi åkt en bit så kom solen fram xD Såg på film på hemvägen men den hängde sig, som tur var hade läraren som satt framför mig sett den så hon fick berätta slutet. :P

På kvällen tog jag en lång sjung dusch och dunkade spotify och Melissa Horn som bara den, och sedan pluggade jag hela kvällen. Elva blev jag klar så då gick jag och la mig direkt. :P

Idag har jag varit på skolan. Hade So prov de två sista timmarna och jag tror det gick ganska bra, det kändes som så. :) Efter skolan gick jag till Feliziah och Tom, nu sitter vi och lyssnar på Tom och Ola som leker rockstjärnor, har nyss färgat lite nytt rött på Feliziahs hår. Ikväll blir det Ånge och partaj, ska fira Agnez som fyller år på Måndag! :) Hejhopp 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: