Våffelgräddar´n ;)

Hej, idag har jag varit på skolan. Det var kul med syslöjd imorse. Jag fick använda en ny symaskin och det gick faktiskt bra att sy sex stycken raka sömmar på mitt gröna förkläde. :) Det har kommit nya soffor i spegelsalen, och det kändes bra idag för då satt nästan hela klassen i spegelhallen idag, värsta gemenskapen. :P

Jag har inte haft så hemskt ont i huvudet idag, bara lite ibland. Min gympa lärare sa att jag skulle kunna ha urinvägs infektion eftersom att jag pinka hela tiden och hon sa att huvudvärk kunde vara något man får av det. Förut sa hon att det skulle kunna vara diabetes eller något också. Något fel är det på mig för jag pinkar onormalt mycket, jag märker det inte riktigt men alla jag är med klagar och säger ska du pinka igen och å vad ovanligt. Det är inte så att jag lider av det egentligen men det är inte kul när folk klagar! :/ :P

Hade vattengympa vid fyra och jag kände mig jätte stark idag, kändes som jag skulle kunna hoppa upp och ner hur mycket som helst, men det visade sig att jag blev trött, men det kändes bra till en början i alla fall. :P haha

Ikväll har jag gräddat våfflor med mitt nya våffeljärn, det har inte varit så jävla kul, det gick inte bra med våfflorna och en stressad Mamma och en sur Olle är inte det trevligaste jämnt.. Aja, jag blev trevlig mot Mamma på slutet i alla fall, när Olle farit :P Våfflorna blev inte bra hur jag än gjorde, de blev inte klar utan var ljus hela tiden och satt inte ihop som en hel våffla utan delarna var var för sig när man skulle ta upp dom.. Inte så kul, ganska jobbigt, men det var gott med en våffla med creme fraiche, räkor, svart rom och lök på. :) Orkade bara en enda våffla idag, känns konstigt jag som tänkt äta en med grädde också. Men det har varit så på slutet, jag orkar oftast inte äta mer även fast jag känner att jag är hungrig, jag orkar inte hämta mer i matsalen på skolan, för det smakar ibland inge bra, så jag går därifrån hungrig. Det känns inte så kul men så är det. :/

Nu sitter jag i köket med min bärbara dator, tog upp den så jag skulle kunna lyssna på musik från spotify när jag gjorde mat. :) Men det är inte så kul att sitta vid den här datorn för det går riktigt segt att ladda en sida och är man inloggad på facebook kan man inte kommentera eller skriva någonting, inte heller acceptera förfrågningar och sånt. :P haha! Aja nu ska jag ta en rök och sedan spela lite gitarr tror jag :D HejHej :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: