Rolig födelsedag, filmkväll igår :)

Heeej! :D Jag hade en jätte rolig födelsedag i Fredags :D
På morgonen när jag kom till skolan fick jag höra Grattis från alla håll, det var skoj :) Sista timmen hade jag redovisning om Regnskogen på So,n. Det gick super bra, efteråt när man fick ställa frågor var det en som fråga hur jag lärde mig allting så bra, och en som frågade läraren om hon behövde fundera över vad hon skulle ge mig i betyg :D Jag fick MVG och det enda som hon sa som var negativt var att jag kunde ha pratat lite lugnare, fast samtidigt inte för det märktes att jag kunde och liksom tyckte det jag sa, typ! :D

Efter skolan följde Nathalie och Jennifer med mig hem, vi gjorde smörgåstårta och sedan kom Agnez. Hade på klet och strössel på mina muffins och sedan åkte vi hem till Pappa och fixade. Ställde fram alla kakor och sminkade oss lite.

Det kom massa folk under kvällen, fyra som jag aldrig träffat tidigare men det var trevligt! Mys hade jag det också för Björn kom dit :) Det var roligt att folk uppskattade kakorna, mindre roligt med folk som tog en näve kakor och kastade dom, men det var mycket roligt att få fina kommentarer om speciellt kladdkakan och chokladmuffinsen :D

Jag ska ladda upp massa bilder när jag är hos Feliziah någonting, orkar inte printscreena, klistra in i paint och fixa varje bild som hon laddat upp på bilddagboken, så väntar tills jag är vid datorn bilderna ligger på. :)




























Pimpeldansen




















Jag fick presenter också :) Skivor med party musik på som användes flitigt under kvällen, en jätte fin målad låda med godis och en trisslott i, två muggar med fat, två fina bunkar, en grej som man använder när man ska hälla av vattnet från spaggetin, presentkort på lagerhaus, snyggpiller, nagellack, hårspray och en minttu black! :D

Något mindre mysigt var hur jag mådde under Lördagen, vi vaknade tidigt av Kristoffer som ringde och störde, sedan vid tio for Björn till Ljunga. Jag gick ner och kände att mitt huvud höll på att sprängas, så jag la mig på en dyna och sov i fyra-fem timmar, när jag vaknat hade Agnez varit så snäll och plockat bort lite flaskor. Vi kokade spagetti och sedan mådde jag bra :)

Städade massa, det syndes att vi haft en vild kväll, en gardin stång hade ramlat ner, toan uppe var nerspydd över hela golvet, draperiet låg i det, skit överallt men det kan jag ta, för jag hade grymt kul och jag vet många andra som också haft det! :D

Jag och Agnez åkte till Fränsta vid sju, plockade och gjorde lite fint här hemma i Fränsta och sedan gick jag till Feliziah och Tom och lånade duschen. Ringde Pappa och bad han skjutsa mig till Ljunga, åt en halv super god och efterlängtad pizza med bearnaise sås i bilen. Åkte till Kristoffer och Ellen, där var Björn också. :)

Vi såg på film, Luftslottet som sprängdes, den var bra, lite läskig och spännande men ändå bra! :D När filmen var slut vid tolv åkte jag och Björn hem till mig och sov. :)

Idag har vi varit på Ica, ätit frukost och ätit kladddkaka med grädde. Nu har Björn åkt hem så jag sitter här och sitter, har as ont i ryggen för jag satt så knöligt igår när vi såg på film. :P haha.

Nu ska jag städa lite och sedan plocka fram kakor, min moster Fia, Berra, Emma, kanske Robin, Tilde och Ludvig kommer hit vid fem och ska uppvakta mig, det ska bli roligt! :D

Hejhopp 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: