Smala Sussie och skola

Hejsan, igår gick jag till Coffe så hjälpte han mig att förstå några frågor på fysikhemprovet. Sedan åt vi makaroner och såg på smala sussie. :) Jag tycker den filmen är så jävla rolig, men vi kom fram till igår att den är ju mest sorglig egentligen. :P Kom hem vid halv ett och då gick jag och la mig direkt.

Nu sitter jag på skolan, har sökt fram romerska räkneord så tänkte jag att jag kan passa på att skriva ett litet inlägg också, det är ändå så stökigt inne i klassrummet så man fattar inte så mycket av det man läser. :P

Ikväll ska jag ha kul med Feliziah och förhoppningsvis fler, längtar längtar längtar! :) Nu ska jag kanske läsa lite om berggrunden. :P Hejhopp 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: