Fack, gympa, pannkaka och hälsosamtal :P

Hej, imorse hade jag Svenska nationella och det gick bra kändes det som, skrev en text om hur vi delas in i olika fack, pojke flicka redan innan vi börjat gå. :P Hade innebandy på gympan idag och det var ganska kul.
Det var pannkaka till lunch idag och det gillar jag! :)

Idag fick jag träffa skoldoktorn och sjuksystern för ett hälsosamtal, jag tyckte att jag vägde för mycket så jag frågade om den vägde rätt och sedan sa han att näe den väger nog 2-3 kilo fel, så kändes det bättre. :P Ska få göra blodprov för att kolla om jag har högt blodsocker på Måndag också ska jag göra pissprov på morgonen så ska vi kolla om jag har urinvägsinfektion. Fick inte äta någon frukost på Måndag morgon så då är det nog bäst om jag inte kliver upp så länge innan skolan börjar. :)

Nu är jag hemma, väntar på att Feliziah ska komma hit så ska vi göra tacos. :) Hejhopp :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: