Tårta, vattengympa, stan och Feliziah för ovanlighetens skull :P

Idag har jag gjort en vanlig tårta hemma hos Pappa, sedan kom Faster och min kusin Anna dit och gratulerade mig. :) Jag fick ett våffeljärn, en fin skärbräda, en gul ugnsform och en till elvisp, ska byta den mot antingen en vattenkokare eller en brödrost. :)

Åkte på vattengympa vid fyra. Efter vattengympan köpte jag en pizza och sedan åkte jag till stan med Mamma och Olle. Vi åkte till min kusin Emmas kille Robin som fyllde 30år. :) Fikade och hade trevligt och sedan åkte vi på Max. Mamma och Olle åt och jag satt mest och funderade och såg sur ut. :P haha.

Nu sitter jag hos Feliziah och Tom, har laddat upp bilder sedan min födelsedag men nu gav jag upp, det går så segt och jag orkar inge mer så fortsätter någon annan dag. :)

Hejhopp:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: