Skoltröjor, gitarr, so pluggning och teve tittande :)

Hejsan, idag har jag varit på skolan, var och hämtade ut skoltröjorna på morgonen. Tei och jag hjälptes åt att räkna dom och kolla så det var rätt, det var roligt. Fina var dom också, fram på magen står det 9a är bra tralala också är det en streck gubbe och på ryggen har vi skrivit våra namn i ett ölglas. :) På min tröj arm står det MARIA också är det en smiley :) och på byxorna är det en mycket glad smiley :D Fick med en liten godis grej också, godisarna var goda så det var kul. :)

Hade musik sista timmarna, det var roligt, jag spelade lite gitarr, gick ganska bra och kul var det! :)

Efter skolan gick jag och Joel hem till mig. Sedan har vi pluggat so som bara den, läste massa i boken och sedan vid halv sex gjorde vi pannkakor och jag stekte eller gräddade eller vad man ska kalla det dom alla. :) Åt lite pannkakor med sirap, grädde och glass och sedan läste vi lite mer om världens konflikter och åt starka cheese crunchers, det var gott. Sedan gick vi upp och åt varsin räk crepes som Mamma gjort, dom var god men jag blev riktigt tjockt mätt av den. :P Läste lite mer och sedan har vi sett på tv. Såg först på familjen annorlunda, sedan csi och sist och bäst såg vi på Boston tea party, det var riktigt roligt. :) Joel har åkt hem så nu är jag själv.

Ska borsta tänderna och gå och lägga mig nu, imorgon har vi nationella i engelska, inget jag ser framemot, är rädd för att göra fel, men jag hoppas det går bra. Godnatt 8)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: