Sjuk, morgonrock.

Hej, igår somnade jag vid tio. Hade ställt alarm vid halv åtta, för att känna om jag orkade kliva upp eller inte, näsan var alldeles igen snorad imorse så jag bestämde mig för att sova mera.

Det känns jobbigt att andas och mina ögon ser alldeles drogade ut, har jag hört. Har legat och sett på tv idag, men det visas så mycket skit, det blir jag sur över! Har suttit och tittat efter en morgonrock nu, tänkte hitta en ekologisk odlad. Och för att hitta bra saker brukar jag titta på en sida som heter ecoshopping.se. Jag har hittat en morgonrock i bambu, den ser jätte mjuk ut men kostar nästan nio hundra kronor. Ska i alla fall visa Mamma sidan så får vi se vad som händer. :)

Jag är röksugen, men det känns riktigt jävla jobbigt att klä på mig och gå ut. Också vet jag att det kommer smaka konstigt eftersom att jag är sjuk. Det är jobbigt, samtidigt som jag är röksugen så vill jag inte röka. Jag önskar jag hade någon annat sätt att incenjera ciggaretterna när jag är sjuk på, eller nåt. :P

Mamma fråga hur jag känner mig idag och jag svarade döende, det känns fan hemskt. Aja nu ska jag lägga mig på soffan, eller kanske pallra mig ut på balkongen. HejUtanHopp :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: