Läskig skräckfilm :P

Igår kom Fia, Emma, Tilde och Ludvig till mig, jag bjöd på kakor och tårta också fick jag massa paket som jag öppnade med hjälp av Tilde. :) Fick en elvisp, en kastrull, en stekpanna, tre bunkar, ett durkslag, ugnsformar, plastvisp, stekbestick och mått. Det var jätte bra saker så det kändes riktigt kul! :D

Tilde och jag lekte lite med trolleri lådan, sedan gjorde vi blommor och fina kort åt Fia och Emma. Sen åkte dom hem och jag gick och köpte pizza och gick till Tom och Feliziah. :)

Vi såg på en jätte läskig skräck film, My bloody valentine i 3D också hade vi värsta fula glasögon på oss. :P haha. När filmen var slut gick dom och la sig och jag orkade inte gå hem så jag sov över här på soffan. :)

Idag har jag ätit pizza, nu ska jag kanske hjälpa Feliziah att städa lite. Hejhopp :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: