Kul helg :)

Hejsan, I Fredags åkte jag tåg till Bräcke. Björn kom och hämtade mig på stationen och sedan åkte vi och handlade massa mat. Åkte ungefär en timmes bil resa ut i skogen och sedan var vi framme hos Björn. Vi lagade mat, en qourn färs taco grej som vi åt med ris, det var gott! Sedan såg vi på tv och film och på kvällen fick jag äckel huvudvärk så jag somnade redan vid åtta någon gång.

På Lördagen såg vi på lite tv och sedan var vi ut på en promenad. Björn spelade lite gitarr och sedan såg vi på filmen "The notebook", den var jätte bra och jag grät som bara den. Under kvällen såg vi melodifestivalen, det var kul, åt cheese balls som aldrig förr, dom var jätte goda! :)

Idag är det Söndag, jag och Björn har sett på film, såg på V för Vendetta, den var bra, men jag hann inte se slutet för Mamma kom och hämtade mig. Det tog bara tjugo minuter till Gimåfors därifrån Sörbygden.

Nu sitter jag hemma i Fränsta, känner mig less, tråkig sur och less. Ikväll ska jag läsa lite So och spela Bingolotto med Mamma. Datorn uppe har det bliviti virus på så den funkar inte, så just nu sitter jag nere på blomsteraffärens dator, det är kallt här i blomsteraffären så jag ska nog ta och gå upp. Hejdå

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: