Kladdkakekväll, skön musik och gos katt <3

Hejsan, ikväll har jag varit hos Feliziah och Tom, där var Ola också så jag kände inte att jag var i vägen eller trängde mig på. XD Vi har ätit kladdkaka ur muffinsformar, det var gott men smakade ganska konstigt, killarna som lagade dom. :P

Nu sitter jag och och lyssnar på en jätte skön låt
och skriver med en trött omtyckt människa på msn :) Ska strax sova, tänkte gå på skolan imorgon och stå ut även om jag har huvudvärk. Det som får mig att gå är att vi ska ha slöjd och det har jag inte haft på huuuur många veckor som helst för vi har haft en massa saker inbokat på Torsdagar, men imorgon är det äntligen dax! :D Vill även ha hälsosamtal med den sjuka sjuksystern. :P

Min katt är mysig! Hon är så gullig och följer alltid med mig eller kommer strax efter när jag kommer hem och det är sovdags på kvällarna. Så gosar vi lite innan jag somnar och sedan imorgon bitti när vi väcks av alarmet så gör jag ksskss ljudet också tittar hon upp från soffan och sedan trippar hon fram också har vi morgon mys <3 Min underbara Sixten, eller Sixa :) Nu blir det gos med na Godnatt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: