Igår hade jag det roligt i stan :)

Hejsan :) Igår var det skoj i stan, jag och Tei och några killar från klassen var med dragons och spelade lite basket, det var riktigt roligt! :D Efter det gick vi på Subway och jag köpte en jätte god skagenröra baguette :) Sedan åkte vi till Nöjeshallen med hela nian, där spelade jag lite lite minigolf, red rodeo tjur och åt glass :)

Åkte in till stan när resten av nian skulle åka hem till Fränsta. Gick på myrorna och hittade en fin rosa askopp, sedan gick jag på carlings och hittade ett svart linne med en döskalle och röda rosor på som jag ska ha idag Fredag :D

Sedan gick jag och Joel på CoffeHouse, han köpte någon kaffe drink och jag en cola sedan satte vi oss där i källaren, såg på Mtvs My super sweet 16, jag tycker människorna där är äckligt bortskämda. :P Tur för mina föräldrar att dom inte gjort mig så. :P haha. Jag skrev lite på en labbrapport som ska in idag Fredag.

Sedan gick vi och åt kina mat, först vårrullar, sedan friterade räkor med ris och sötsursås och till efterrätt friterad banan med glass! :D haha. Sedan gick vi upp till bion och väntade på Tom och Feliziah, när dom segskallarna tillslut kom så gick vi in på bion. :)

Alice var bra, lite småläskig men ändå bra :) Åkte hem efter bion, somnade direkt när jag kom hem. :P

Nu sitter jag här, det är min 16årsdag :D Jag fick tårta på sängen för ett tag sedan, och pengar och kondomer, haha. Det är väll en två-tre år försent för dom. :P haha.

Nu ska jag locka håret, Hejhopp :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: